Informatyzacja Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o. wraz z uruchomieniem e- usług
Kategoria: Przetarg Nieograniczony
Data: 26 kwiecień 2017 r.
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 18 sierpnia 2017 r., godz. 12:00
Otwarcie ofert: 18 sierpnia 2017r., godz. 12:30
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 16 sierpnia 2017 r., godz. 12:00
Otwarcie ofert: 16 sierpnia 2017 r., godz. 12:30
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 10 sierpnia 2017r., godz. 09:00
Otwarcie ofert: 10 sierpnia 2017r., godz. 9:30
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 20 lipiec 2017r., godz. 09:00
Otwarcie ofert: 20 lipiec 2017r., godz. 9:30
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 19 lipiec 2017r., godz. 09:00
Otwarcie ofert: 19 lipiec 2017r., godz. 9:30
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 14 lipiec 2017r., godz. 09:00
Otwarcie ofert: 14 lipiec 2017r., godz. 9:30
Zmiana terminu:
Składanie ofert: 12 lipiec 2017r., godz. 09:00
Otwarcie ofert: 12 lipiec 2017r., godz. 9:30
.........................................................................................................
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
ORAZ ODRZUCENIU OFERTY (06.09.2017r.)
...........................................................................................................
OGŁOSZENIE Z OTWARCIA OFERT (18.08.2017)
.............................................................................................................
Modyfikacja treści SIWZ i Ogłoszenia (14.08.2017r.)
Ogłoszenie sprostowanie
.................................................................................................................
POSTANOWIENIE KRAJOWEJ IZBY ODWOŁAWCZEJ (11.08.2017r.)
...................................................................................................................
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW (11.08.2017r.)
...................................................................................................................
Modyfikacja treści SIWZ i Ogłoszenia (08.08.2017r.)
Ogłoszenie sprostowanie
...................................................................................................................
Odwołanie:
Informacja o odwołaniu (02.08.2017r.)
Odwołanie
......................................................................................................................
Sprostowanie SIWZ (02.08.2017r.)
......................................................................................................
Sprostowanie ogłoszenia (27.07.2017r.)
.......................................................................................................................
Załączniki po modyfikacji 19.07.2017 r. :
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia i modyfikacji SIWZ
Ogłoszenie DUUE po modyfikacji
SIWZ po modyfikacji
Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 Wzór umowy o zamówienie publiczne
Załącznik nr 2a Wzór umowy na świadczenie 24 miesięcznego serwisu pogwarancyjnego
Załącznik nr 3 Informacja Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 Wykaz osób
Załącznik nr 5 Formularz ofertowy
Załącznik nr 6 Warunki i regulamin prezentacji
Załącznik nr 7 Wykaz dostaw /usług
Załącznik nr 8 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
...........................................................................................................
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert (18.07.2017)
Ogłoszenie sprostowanie
..............................................................................................
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert (13.07.2017)
Ogłoszenie sprostowanie
...................................................................................................
Pismo dotyczące odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej
Treść wyroku Krajowej Izby Odwoławczej 13.07.2017 r.
.................................................................................................
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert (11.07.2017)
Ogłoszenie sprostowanie
................................................................................................
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert (29.06.2017r.)
Ogłoszenie sprostowanie
...................................................................................................................
Modyfikacja treści SIWZ i Ogłoszenia (12.06.2017r.)
Ogłoszenie sprostowanie
.................................................................................................
Odwołanie:
Informacja o odwołaniu (09.06.2017r.)
Odwołanie
..........................................................................................
Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (01.06.2017r.)
........................................................................................................
Postanowienie KIO (30.05.2017r.)
...........................................................................................
Modyfikacja treści SIWZ i Ogłoszenia (30.05.2017r.)
Ogłoszenie sprostowanie
SIWZ
Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 Wzór umowy o zamówienie publiczne
Załącznik nr 2a Wzór umowy na świadczenie 24 miesięcznego serwisu pogwarancyjnego
Załącznik nr 3 Informacja Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 Warunki i regulamin prezentacji
Załącznik nr 6 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
..........................................................................................................
Modyfikacja treści SIWZ i ogłoszenia (15.05.2017r.)
Ogłoszenie sprostowanie
....................................................................................................................
Odwołanie:
Informacja o odwołaniu (10.05.2017r.)
Odwołanie
......................................................................................................
OGŁOSZENIE PIERWOTNE
Załączniki:
Ogłoszenie DUUE
SIWZ
Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 Wzór umowy o zamówienie publiczne
Załącznik nr 2a Wzór umowy na świadczenie 24 miesięcznego serwisu pogwarancyjnego
Załącznik nr 3 Informacja Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 Warunki i regulamin prezentacji
Załącznik nr 6 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
Metryka:
Wytworzony przez: Katarzyna Markocka / Ostatnio zaktualizowany przez: Katarzyna MarkockaKategoria: Zamówienia publiczne powyżej kwoty 209 000 Euro
Utworzony: 14 grudnia 2017 / Zaktualizowany: 14 grudnia 2017